Projekt je určen žákům pátého ročníku a zaměřuje se na podporu ve vybraných oblastech wellbeingu (zejm. fyzické a sociální) při pobytu ve škole a na vyzkoušení aplikace konkrétních činností/opatření podporujících wellbeing celé třídy s důrazem na přestávky. Projekt je pololetní a má tři fáze – úvodní seznámení s tématem zahrnuje domluvu žáků na zvolených opatřeních podporujících jejich wellbeing, která budou aplikovat. Další fází je vytvoření plánu a následná realizace opatření s pravidelným prostorem pro průběžnou reflexi plnění zvolených opatření a poslední fází závěrečná reflexe. Projekt navazuje na aktivity zaměřené na podporu osobního wellbeingu Co je to wellbeing? a Co udělám pro svůj wellbeing?. Jejich realizace by tomuto projektu měla předcházet. V některých opatřeních se může propojit s projektem Společně k lepšímu učení. Pokud bude se třídou v daném školním roce realizován projekt Společně k lepšímu učení, je vhodné začít nejprve s ním a s projektem V pohodě ve třídě začít na začátku druhého pololetí.