Ilustrace

Parkour

18. 8. 2025 Základní
Autor
PhDr. Jakub Forýtek
Věková skupina
neuvedeno

Anotace

Žáci dokážou tvořit a spontánně obměňovat varianty jednoduchých pohybových dovedností (např. přeskoky, balancování, podlézání, lezení) na základě zadání a své vlastní fantazie v prostředí simulujícím prvky parkouru. Budou schopni bezpečně experimentovat s pohybem a rozvíjet svou kreativitu v překonávání překážek.

Přiřazené očekávané výsledky učení

Vzdělávací oblasti

CZB-TEV-001-ZV9-002
  • Základní vzdělávání
  • Člověk, zdraví a bezpečí
  • Tělesná výchova
  • Činnosti ovlivňující pohybové učení a zdraví
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Tvoří varianty pohybových dovedností podle zadání, své fantazie, hudebního a rytmického doprovodu, podle účelu pohybových činností, společně zvolené taktiky hry, soutěže.

Klíčové kompetence

KKK-AKN-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence komunikační
  • Aktivní naslouchání
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Během mluvené interakce v každodenních situacích uzpůsobuje vlastní projev tak, že aktivně reaguje na projev partnera, a tím přispívá ke kultivovanosti konkrétní situace.
KOS-SEB-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence osobnostní a sociální
  • Identita
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Pracuje s jedinečností vlastní osobnosti.
KPP-REA-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence k podnikavosti a pracovní
  • Realizace akcí, aktivit, projektů
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Realizuje aktivity podle vlastních či skupinových postupů.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Ilustrace
PDF
CZB-TEV-001-ZV9-002-splneno-Parkour.pdf

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.