Materiál do výuky

Postava ve středu

9. 3. 2025 Základní
Autor
Michaela Váňová
Věková skupina
12—15 let

Přiřazené očekávané výsledky učení

UAK-HTD-002-ZV9-006
  • Základní vzdělávání
  • Umění a kultura
  • Hudební, taneční a dramatická výchova
  • Recepce a reflexe uměleckého díla
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Oceňuje díky zkušenostem získaným z poslechových činností kvalitu a přínos hudebního díla.

Anotace

Aktivita je zaměřena na vnímání vztahů mezi postavami divadelní inscenace a jejich významu pro vyznění děje a tématu. Pomocí vývoje vztahů mezi postavami budou žáci rozvíjet vnímání klíčových okamžiků divadelní inscenace. Rozvíjena bude tím také schopnost využívat důležitých pojmů jako je postava, děj, vztahy, motivace postav.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Popsaná ilustrace učí žáky pojmenovat vztahy mezi postavami v divadelní inscenaci a vnímat jejich vý
PDF
Postava-ve-stredu.pdf

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.