Materiál do výuky

Rozpoznání pozitivního, negativního a dobrovolného vlivu

30. 5. 2025 Základní
Autor
Jana Stará a Dana Ticháčková
Věková skupina
neuvedeno

Přiřazené očekávané výsledky učení

CJS-CJS-002-ZV5-010
  • Základní vzdělávání
  • Člověk a jeho svět
  • Člověk a jeho svět
  • Lidé kolem nás
  • 1. stupeň, 5. ročník
  • Posoudí, co nebo kdo na něj má vliv ve fyzickém a digitálním prostředí, v modelové situaci se vymezí vůči nepříjemné nebo rizikové komunikaci.

Anotace

Příloha obsahuje zadání pro žáky - popis třech modelových situací. Žáci vyhodnocují, jak, kým a čím se nechávají ovlivnit děti v popsaných situacích. Diskutují nad tím, zda se některé chování dá považovat za manipulaci.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Zadání a text pro žáky
Dokument
010-ilustrace-na-ceste.docx

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.