Ilustrace

Hra na looper

11. 8. 2025 Základní
Autor
Marie Sommerová
Věková skupina
neuvedeno

Anotace

V aktivitě popsané v ilustraci nabízí učitel žákům hudební experiment, který využívá principu looperu ve společné tvůrčí činnosti. Žáci pracují se čtyřdobým rytmem v opakujících se sekvencích a společnou souhrou vytvářejí originální rytmické a textové kompozice. Zároveň se učí vnímat ostatní spoluhráče a v roli dirigenta přijmout zodpovědnost za společný výsledek. Při společné reflexi se vztahují jak k tvůrčí práci, tak ke spolupráci ve skupině, reflektují i zkušenosti vyplývající z různých rolí při společné činnosti.

Přiřazené očekávané výsledky učení

Vzdělávací oblasti

UAK-HTD-001-ZV9-002
  • Základní vzdělávání
  • Umění a kultura
  • Hudební, taneční a dramatická výchova
  • Interpretace, vlastní tvorba a její sdílení
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Vědomě využívá své hudební schopnosti a dovednosti získané prostřednictvím vokálních, instrumentálních a hudebně pohybových činností v individuálních i skupinových aktivitách.

Klíčové kompetence

KOS-WEL-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence osobnostní a sociální
  • Vlastní wellbeing
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Aktivně přispívá ke zvyšování osobního wellbeingu (osobní všestranné pohody).
KKT-SVJ-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence kulturní
  • Kulturní a umělecké sebevyjádření
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Využívá různé formy umění a kultury k vyjádření složitějších myšlenek a emocí a ke zpracování aktuálních témat, samostatně i ve skupinové spolupráci.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Ilustrace k OVU UAK-HTD-001-ZV9-002, úroveň splněno
PDF
HTD-ZV9-002-SPLNENO-HRA-NA-LOOPER.pdf

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.