Hudebnítaneční a dramatická výchovaemocehodnotyklíčová kompetence kulturníklíčová kompetence k podnikavosti a pracovníklíčová kompetence osobnostní a sociální
V této aktivitě žáci rozvíjejí hudební, taneční/pohybovou tvorbu a jiné výrazové prostředky (gesta, řeč těla). Učí se rozpoznat a porozumět řeči těla. Rozvíjejí schopnost naslouchat si, spolupracovat, pozorovat a komunikovat (verbálně i neverbálně). Metodický materiál na úložišti obsahuje popis tvůrčí aktivity, ve které žáci pomocí vlastního pohybu zpracovávají motivační karty životních hodnot a emocí. Pomocí internetu (Spotify, YouTube) si vyhledávají vlastní hudbu, která daný pohyb doprovodí. Dochází k propojení obsahů Taneční a pohybové výchovy a Hudební výchovy. Při reflexi sdílejí žáci své zkušenosti a pocity ze společné práce a prezentace jejích výsledků. Pojmenovávají své potřeby a svou roli v tvůrčím procesu využívajícím prostředků pohybu / tance a hudby.