Ilustrace

Vrstevnické učení – fotbal

2. 9. 2025 Základní
Autor
PhDr. Jakub Forýtek
Věková skupina
neuvedeno

Anotace

Cílem této aktivity je, aby žáci při fotbalových herních činnostech naplňovali myšlenky respektu k odlišnostem a podpory znevýhodněných osob. Budou se aktivně učit a učit ostatní, pomáhat si navzájem a vytvářet pozitivní a inkluzivní atmosféru, kde se každý cítí ceněný a má možnost se zlepšovat. Vrstevnické učení je vhodné využívat právě v případech a hrách, kdy pozorujeme velké rozdíly v pohybových dovednostech žáků.

Přiřazené očekávané výsledky učení

Vzdělávací oblasti

CZB-TEV-002-ZV9-009
  • Základní vzdělávání
  • Člověk, zdraví a bezpečí
  • Tělesná výchova
  • Činnosti podporující pohybové učení
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Naplňuje při pohybových činnostech některé olympijské myšlenky – čestné soupeření, respekt k odlišnostem, podpora znevýhodněných osob, ochrana přírody, uplatňování práv a povinností vyplývajících z různých rolí.

Klíčové kompetence

KOS-EMP-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence osobnostní a sociální
  • Empatie a porozumění druhým
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Vyrovnává se s odlišnostmi s respektem k druhým lidem.
KPP-TYM-000-ZV9-001
  • Základní vzdělávání
  • Klíčová kompetence k podnikavosti a pracovní
  • Spolupráce a týmová práce
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Efektivně přispívá k úspěšné týmové spolupráci.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Ilustrace
PDF
CZB-TEV-002-ZV9-009-na-ceste-Vrstevnicke-uceni-fotbal.pdf

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.