Materiál do výuky

Hra na looper

7. 3. 2025 Základní
Autor
Marie Sommerová
Věková skupina
12—15 let

Přiřazené očekávané výsledky učení

UAK-HTD-001-ZV9-002
  • Základní vzdělávání
  • Umění a kultura
  • Hudební, taneční a dramatická výchova
  • Interpretace, vlastní tvorba a její sdílení
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Vědomě využívá své hudební schopnosti a dovednosti získané prostřednictvím vokálních, instrumentálních a hudebně pohybových činností v individuálních i skupinových aktivitách.

Anotace

Looper je elektronický přístroj, který zasmyčkuje nahraný zvuk či melodii. Žáci smyčkují v reálu - tedy nenahrávají zvuk či melodii, ale stále ji opakují dokola. Smyček může vzniknout více díky několika skupin žáků a vrstvit se na sebe. Dohromady vzniká jedinečná kompozice. Smysl této hry je podpoření kreativity, udržení své smyčky v okolních zvucích (harmonii) a vytváření kompozice, na které se podílejí všichni žáci.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Ilustrace popisuje možné využití looperu v hodině hudební vývhovy.
PDF
Hra-na-looper.pdf

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.