Materiál do výuky

Krychle jako choreografický princip

27. 12. 2024 Základní
Autor
Zden Brungot Svíteková
Věková skupina
12—15 let

Přiřazené očekávané výsledky učení

UAK-HTD-001-ZV9-004
  • Základní vzdělávání
  • Umění a kultura
  • Hudební, taneční a dramatická výchova
  • Interpretace, vlastní tvorba a její sdílení
  • 2. stupeň, 9. ročník
  • Využívá postupy a prostředky divadla k vlastní tvorbě, prozkoumávání témat, mezilidských vztahů a situací, poznávání sebe sama.

Anotace

Aktivita je zaměřena na tvorbu krátké pohybové/taneční kompozice inspirované choreografickým postupem choreografky Trishy Brown a její choreografií Locus. Žáci si mohou vytvořit tvůrčí týmy a zvolit role choreografa, interpreta, hudebního skladatele/sound designéra a projít si krátký proces společné tvorby. Interpretů může víc více.
Soubory materiálu
Typ
 
Název
 
Aktivita je zaměřena na tvorbu krátké pohybové/taneční kompozice inspirované choreografickým postupe
Dokument
Krychle-jako-choreograficky-princip.docx

Licence

Všechny materiály jsou publikovány pod licencí Creative Commons BY-NC-SA.